Posilování břišních svalů

21. března 2012 v 21:50 | Lexie |  Bodybuilding
Posilování břišních svalů nám může pomoci se dopracovat vyrysovanému břichu ( 6 buchtiček), které nám bude každý závidět. Při posilování břišních svalů je důležité se zaměřit především na tyto svaly: přímý sval břišní, šikmý sval břišní.


Posilování břišních svalů cviky

Připravily jsme pro vás výběr nejlepších cviků pro posílení vašich břišních svalů. Vysvětlíme popis provedení jednotlivých cviků na břišní svaly + doplníme fotkou s provedením samotného cviku.

Sed - leh
Naprosto základním cvikem pro posilení břišních svalů jsou sedy lehy. Většina z nás, zná lehy sedy již ze základní školy. Kdy se většinou měří počet opakování lehů sedů za 1 minutu. Ověřuje se tak síla břišního svalstva.

Provedení Sed -leh: Nachystáme si nějakou podložku na cvičení, aby nás na zemi nic netlačilo. Lehneme si na podložku na záda. Nohy pokrčíme v kolenou a naše chodidla pevně přitiskneme k zemi a budeme se je znažit při dělání cviku nezvedat. Ruce si dáme překřížené na prsa. Zvedáme postupně záda s podložky až do výchozí pozice. Poté se vracíme zpět. Cvik provádíme do doby než nás začnout pálit břišní svaly.

Lehy sedy se mohou provádět také tak , že máme nohy zapřené o nějakou těžkou překážku ( žebřiny, někdo nám může nohy držet atd.)

Foto cviku Sed - Leh
Posilování břišních svalů

Varianta lehů sedy - kdy jsou rauky za hlavou ( v žádném případě je nespojujte.
Zkracovačky
Dalším výborným cvikem na posílení břišních svalů jsou zkracovačky. Zkracovačky zapojí do akce především spodek břicha.

Provedení cviku :Lehneme si na záda a ruce dáme za hlavu, ale ruce nespojujeme abysme nepřetěžovali krční páteř. Ramena přibližujeme ke kolenům. Při záběru vydechujeme. Apohyb opakujeme.

Foto cviku zkracovačky:
Posilování břišních svalů zkracovačky


 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama