Bodybuilding

Fitness Boys (only for girls) :P

22. března 2012 v 21:41 | Lexie

Fitness Girls mix

22. března 2012 v 21:33 | Lexie
Takhle vypadat

Regenerace svalů po tréningu

22. března 2012 v 21:26 | Lexie
Proč svaly bolí? Při sportovních výkonech využívá organismus především dva zdroje energie - cukry (sacharidy, glykogen) a tuky (glyceridy, mastné kyseliny). Energie z tuků teoreticky vystačí i na pohyb nepřetržitě trvající několik dní, ale může být využita pouze za dostatečného přísunu kyslíku a přeměna energií se musí pozvolna ,,nastartovat".

Posilování břišních svalů

21. března 2012 v 21:50 | Lexie
Posilování břišních svalů nám může pomoci se dopracovat vyrysovanému břichu ( 6 buchtiček), které nám bude každý závidět. Při posilování břišních svalů je důležité se zaměřit především na tyto svaly: přímý sval břišní, šikmý sval břišní.

Naučte se při cvičení doplňovat tekutiny s carnitinem

21. března 2012 v 21:42 | Lexie
Zatímco bez potravy vydrží člověk i několik týdnů, bez vody a tekutin sotva několik dnů. Příjem tekutin, jejich množství a kvalita je důležitým faktorem pro mnohé funkce našeho organismu. To platí dvojnásob při sportu a obzvláště při pobytu ve fitness centru, kde chceme tvarovat své tělo. Zatímco profesionální sportovci znají aktivní látku carnitin velmi dobře, většina obyčejných návštěvníků posiloven vůbec netuší, o co jde. A přitom právě doplnování tekutin obohacené o účinné látky během cvičení ovlivnuje výrazně využívání tuků.
 
 

Reklama